2008年5月30日 星期五

特區新太監

今次連中央政府都無奈接受副局長可以有外國國籍,真係諗起都好笑。

之前成日香港高級官員要點乜七愛國,又要心繫中共國,依家因為政治原因要將自己之前d廢話入部收回。

其實中共都有一條後路,就係話呢一班副局長唔係特區政府高級官員,只不過係small potatoes。不過呢班small potatoes都算巴閉,不單人工高,而且個title又勁。

以中國幾年文化,有乜野人表面係無乜野 ge small potatoes,但係又有d權,而且又可以係政府度搵唔少錢?咪太監law!!!


--------------------------------------------------------------------------------
Apple Daily 01/06/2008

中 央 無 奈 接 受 外 籍 副 局 長
曾 蔭 權 隱 形 多 時   今 日 作 回 應【 本 報 訊 】 自 從 爆 發 副 局 長 持 有 外 國 護 照 的 雙 重 效 忠 風 波 以 來 , 特 首 曾 蔭 權 一 直 三 緘 其 口 , 未 有 就 此 事 解 畫 。 身 在 上 海 訪 問 的 曾 蔭 權 昨 日 表 明 , 今 天 會 回 應 有 關 問 題 。 接 近 中 央 消 息 人 士 稱 , 港 人 的 雙 重 國 籍 問 題 是 「 歷 史 形 成 」 , 中 央 「 迫 於 無 奈 」 接 受 不 少 副 局 長 持 有 外 國 護 照 的 現 實 。



擔 心 牽 連 高 級 公 務 員
消 息 人 士 指 出 , 曾 蔭 權 處 事 一 向 穩 陣 , 而 且 副 局 長 的 安 排 已 經 醞 釀 多 時 , 相 信 中 央 政 府 對 副 局 長 人 選 已 問 得 「 清 清 楚 楚 」 , 必 然 知 道 不 少 副 局 長 持 有 外 國 護 照 或 居 英 權 。 至 於 中 央 為 何 會 對 副 局 長 的 國 籍 問 題 持 「 開 放 態 度 」 , 消 息 人 士 解 釋 , 港 人 持 有 外 國 護 照 是 「 歷 史 形 成 」 的 問 題 , 「 閒 閒 一 個 人 都 會 有 兩 本 護 照 手 」 。
他 舉 例 稱 , 現 有 公 務 員 團 隊 特 別 是 常 任 秘 書 長 等 高 官 , 也 有 不 少 人 持 外 國 護 照 ; 一 旦 中 央 出 手 , 在 法 例 以 外 收 窄 副 局 長 的 國 籍 限 制 , 必 然 令 人 質 疑 上 述 人 士 是 否 也 需 要 限 制 其 國 籍 , 屆 時 便 牽 連 甚 廣 , 為 特 區 政 府 製 造 更 大 政 治 炸 彈 , 因 此 中 央 在 此 事 上 一 直 沒 有 表 態 , 只 留 待 副 局 長 自 行 決 定 。



學 者 : 低 估 公 眾 反 應
一 直 未 有 就 有 關 問 題 解 畫 的 特 首 曾 蔭 權 昨 天 前 赴 上 海 , 展 開 為 期 三 天 的 訪 問 行 程 。 他 昨 午 抵 後 被 問 及 是 否 滿 意 有 兩 位 副 局 長 自 願 放 棄 外 國 護 照 及 居 英 權 時 沒 有 回 應 , 只 稱 會 留 待 今 天 再 與 記 者 詳 談 。
中 文 大 學 政 治 與 行 政 學 系 副 授 馬 嶽 昨 天 在 港 台 節 目 《 千 禧 年 代 》 中 指 , 政 府 以 《 基 本 法 》 作 為 副 局 長 能 夠 擁 有 外 國 護 照 的 擋 箭 牌 , 實 在 是 一 大 敗 筆 , 完 全 低 估 了 公 眾 的 反 應 ; 又 指 政 府 極 低 透 明 度 的 處 理 手 法 , 已 令 副 局 長 公 眾 形 象 受 損 , 日 後 他 們 會 在 立 法 會 受 到 極 大 壓 力 。