2008年8月29日 星期五

政治上的八婆小報


係英國有一份好出名嘅小報叫The Sun。呢一份小報可以語係八婆報紙嘅極品,好多時有體育界人物或者係運動員上頭版,內容都係同體育無關:例如邊個足球員沉晚去邊度浦,飲大兩柸係Pub出左事,又或者係邊一個足球員個老婆去邊到隆胸。


而香江今日份”日月”報頭版居然同The Sun有得比,將金牌運動員係香港一d全無新聞價值嘅活動資料放係要聞頭版。“日月”報係我十幾年前讀中學係一份所謂知識分子,依家回龜後要為政治服務,變成一份八婆小報,不知所謂。


世界之大,香港又自稱國際城市,我真係唔信無一單新聞嘅重要性係可以低過郭晶晶想唔想做香港人。

我估呢一d新聞仍然吸引唔到麻甩佬去睇,將來如果郭小姐要嫁入霍家,結婚之後第一晚人地兩公婆做乜,又要唔追查下?

2008年8月22日 星期五

Reginababy

如果有d咁嘔心嘅MV出現係電視,我建議要去廣管局投訴。

有時心諗,俾香港普選都無乜用,因為除左有好多垃圾候選人,仲有好多垃圾宣傳。民主選舉始終係西方文明社會嘅玩意,係政治制度仲係石器時代嘅中國同香港人,始終係唔識玩。就好似一班野人,俾佢地去到城市,見到馬桶有水,就以d水可以用黎洗面一樣。

話時話有一句我覺得應該要改:
想香港死得早,要選掃把廇!


------------------------------------------------------------
葉太rap宣傳歌自稱Reginababy

【明報專訊】為奧運熱潮中挽回選民嘅注意力,今屆立法會候選人宣傳招數千奇百怪,除民主黨最拿手跳海外,Emly近日收到參選港島區葉劉淑儀的一段rap歌,其「驚人」程度幾近爆燈,rap歌歌詞包括「想皮膚好,要選史泰祖」、高叫「everybody vote for 葉劉淑儀」及「everybody vote for reginababy」,尤其最後一句「reginababy」,真係令Emily及身旁一眾八卦同事,紛紛大叫「毛管戙」。

唱肉麻rap歌自讚「有情義」
Emily聽講,呢首接近3分鐘rap歌,由葉太一名學生支持者製作,表達方式狀似「農夫」rap歌,但歌詞就真係比較肉麻,包括葉太「有情有義」,與她一齊追求「民主正義」等。歌詞當中亦有些比較市井用語,好似叫年輕人不要只係識「挖鼻屎」,叫葉太「將無謂人砌低」等等。唔知港島區年輕選民受唔受呢一套呢?

參選港島區仲有公民黨陳淑莊、民主黨甘乃威、民建聯曾鈺成、自由黨林翠蓮、社民連曾健成、公民起動何秀蘭、獨立人士勞永樂、黎志強、蕭敏華。

2008年8月3日 星期日

孽廇果然係仲未知錯

我討厭孽廇除左佢過去23條立法工作,仲有係佢為左討好中共呢一個仆街政權而所發表的評論。
每一個人都曾經犯錯,但係你只係係23條上面表面認左,但係對自己做錯乜野,你好似完全唔清楚,如果唔係又點會口出「叉頸論」。

------------------------------------------------------

港島選舉論壇 葉太遭圍攻 承認過往官職成參選包袱
(明報)8月3日 星期日 05:10
【明報專訊】今屆立法會選舉首個論壇昨日舉行。昨日在電台的港島區選舉論壇中,多名泛民主派和獨立候選人都集中火力,圍攻前保安局長葉劉淑儀的《基本法》23條立法工作,以及她早前發表的「叉頸論」。葉太在論壇後表示,相信自已會成為候選人中「最受攻擊的一個」,認為過去的工作確成為她參選的一個很大包袱,選情非常嚴峻。

同屬建制派的民建聯,昨日只派出選舉名單中排第四的張國鈞出席論壇。張國鈞表示,名單首三位的候選人曾鈺成、蔡素玉和鍾樹根昨晨都安排了工作,故由他代表出席。

23條被重提 葉太﹕早已道歉
港島區的11張參選名單昨日各派出一名候選人出席商台《政經星期六》的選舉論壇,講解主要政見立場(見表)。無論是泛民候選人如余若薇、何秀蘭、曾健成(阿牛)、勞永樂,以至獨立候選人蕭敏華,都不約而同集中批評葉太。
曾健成指出,葉太是「掃把頭」,市民對她是「不敢回憶,未敢忘記其凶險」、「江山易改,品性難移」等。何秀蘭說,在《基本法》23條立法期間,不少香港市民「極之痛恨推銷此政策的保安局長」。葉太反擊表示,早已就事件表示慚愧和道歉,又着阿牛「唔好明屈」。

葉太表示,前日報名參選的蕭敏華,在個多月前一項活動中曾主動希望加入其名單參選,她考慮到對蕭不熟悉而沒有邀請她加入。被問及有否與自由黨 主席田北俊商討選情時,葉太回應說「田先生都不肯同我傾偈」,但與該黨其他成員有溝通林翠蓮出選港島情况。

甘乃威指泛民有「內憂」
在論壇中,民主黨甘乃威直指泛民有「內憂」,而公民黨勢頭較好,故在港島區選情「坐二望三」,民主黨希望在港島能保一席。公民黨余若薇表示,今屆立法會是香港未來政策發展的關鍵時刻,呼籲市民出來投票。自由黨林翠蓮表示,希望把基層聲音帶入議會。獨立候選人黎志強希望可助民主派爭取第四席,而袁大明和蕭敏華均支持自然療法。

搞不好奧運

中共前日先至話中奧運唔應該同政治掛鉤,今日又唔知點解要張聖火路線同鄧小平的奧運情懷拉埋一齊講。

提到老鄧個一句:「中國能辦好亞運會,也一定能辦好奧運會」。我真係唔明,鄧小平都叫做留學過法國,應該明白西方人的價值觀,應該知道十幾二十年前亞洲國家對人權睇法同歐洲國家唔同。亞洲人對你做好法唔出聲,唔等如歐美人民對你認同。

搞奧運就好似一個住係深山的暴發戶學人搞大型Party。係Party中的食物有野味,狗肉,猴子腦…..,亞洲人覺得無乜問題,就算有微言,都會給中國呢個主人家幾分面子,不會出聲;但係歐美人客不單止接受唔到,而且亦會當面講出主人家的不是。主人家一見歐美人客出聲,自己就跟住發臭脾氣。

其實主人家有無諗過,邊一個人當初要學人搞Party?

──────────────────────────

聖火路線簡化 8城減至3個

(明報)8月2日 星期六 05:10
【明報專訊】奧運聖火今日將到達飽受地震之苦的四川 省,明日從鄧小平 故鄉的廣安開始傳遞。四川省原定於6月中傳遞聖火,因「5.12」大地震而推遲,成為聖火到達北京前的最後一個省份,傳遞路線也大大簡化。

首站廣安告慰鄧公奧運情懷
聖火昨日結束在天津市傳遞後,預定今日抵達四川。北京奧運會 火炬接力四川省組委會副主任于偉稱,聖火原計劃在6月15至18日在四川8個城市傳遞,地震發生後,北京奧組委將傳遞時間推到最遲,並取消了5多個城市的傳遞。
由於鄧小平提出「中國能辦好亞運會,也一定能辦好奧運會」,故選擇廣安作為四川首站,以告慰鄧小平的奧運情懷。

在8月4日,火炬轉往樂山市傳遞,並於綿陽九洲體育館災民安置點及廣漢三星堆展示;8月5日在成都完成傳遞後前往北京,整個四川省的總傳遞里程為28公里。參加火炬傳遞和展示的共有862名火炬手,其中新選了29名抗震救災英模。