2008年9月29日 星期一

說三道四

中共國班糞青同中共永遠都係持雙重標準。平時外國政府係中國問題上面講多兩句,中共政府就好似有痔瘡d人,個痔瘡俾人撞到就即刻大吵大鬧,即時話外國政府說三道四。

依家人地試飲中國出產ge牛奶,今次咁明顯係干涉中國食物安全問題,班死糞青又唔知死晒去邊?如果係要證明中國奶無事,我認為要中共政治局個一班友,日日飲中國奶,日日食有中國奶ge 甜品。

呢一單野,同台灣問題一樣,無老外講幾句去confirm,中國自己講d 野,搞乜野反分裂法都係無用。


歐 盟 專 員 飲 中 國 奶
溫 家 寶 感 動
評分: 4.6 (29人) 瀏覽人次: 29,667 回應: 53
【 本 報 訊 】 內 地 半 官 方 的 《 中 國 評 論 新 聞 》 報 道 , 國 務 院 總 理溫 家 寶 昨 午 出 席 天 津 濱 海 新 區 舉 行 的 2008 達 沃 斯 論 壇 年 會 時 說 : 「 曼 德爾 森 喝 了 中 國 牛 奶 , 我 很 感 動 。 」 他 指 前 天 在 鳳 凰 衞 視 看 到 歐 盟 貿 易 專 員 曼 德 爾 森 喝 了 一 杯中 國 牛 奶 , 表 示 對 中 國 產 品 的 信 任 , 心 非 常 感 動 。 報 道 引 述 溫 家 寶 出 席 該 世 界 經 濟 論 壇 年 會 時 說 , 他 看 見 的 不 僅 是 眼 前 , 而 是 未 來 : 「 中 國 發現 這 個 問 題 沒 有 絲 毫 掩 蓋 , 我 們 坦 誠 面 對 , 而 且 勇 敢 加 以 解 決 , 這 就 是 解 決 問 題 的 基 礎 。 我相 信 我 們 絕 不 會 讓 在 座 的 企 業 家 失 望 , 也 不 會 讓 我 們 的 人 民 以 至 世 界 人 民 失 望 。 」
台 官 赴 京商 食 品 安 全不 過彼 岸 的 台 灣 人 則 未 受 曼 德 爾 森 的 感 召 , 對 國 奶 放 心 不 下 。 中 央 社 報 道 , 台 灣 食 品 衞 生 專 家 團昨 日 抵 達 北 京 了 解 毒 奶 粉 事 件 。 專 家 團 將 就 毒 奶 粉 事 件 與 國 家 質 檢 總 局 和 衞 生 部 等 單 位 的 專家 交 換 意 見 , 並 且 探 討 建 立 兩 岸 食 品 安 全 溝 通 機 制 等 事 宜 。 隨 團 成 員 台 灣 國 民 健 康 局 局 長 蕭 美 玲 表 示 , 此 行 希 望 未 來 能 建 立 溝 通 機 制 , 讓 雙 方 主 管 機 關, 在 遇 到 不 安 全 產 品 時 , 如 何 快 速 聯 絡 跟 進 。 台 灣 媒 體 對 於 這 趟 三 天 兩 夜 的 行 程 的 成 效 提 出質 疑 , 有 傳 媒 形 容 , 專 家 團 此 行 只 是 象 徵 性 的 去 拜 訪 當 地 官 員 。

2008年9月15日 星期一

奶粉中的邏輯

內地糞青d 邏輯真係有問題,人地明星只係收錢做代言人,又唔係負責生產,依家有事就向幾個乜都唔知嘅明星發脾氣,諗起都好笑。



要嘈就向你地嘅父母官嘈,係所謂強國論壇問下共產黨點樣治國,點解兩個中國裏面,最大個一個會爛成咁。



講到要有人承擔責任,明星只係收錢拍廣告都要用廣告收入去醫病,咁搞到中國國行左幾十年錯路,害死上千萬人個紅大陽主席,咪要由玻璃棺材拉出黎俾人吐口水?

----------------------------------------------------
代言女星遭網友炮轟

【明報專訊】三鹿毒奶粉事件發生後,曾有份代言三鹿奶粉廣告的多名內地明星,如鄧婕、倪萍等都成了眾矢之的。一項網上調查顯示,4332名受訪者當中,91.8%對虛假代言表示憤怒,有網民表示,代言的明星應用廣告收入來醫治患兒。
陝西《華商報》報道,在劇集《宰相劉羅鍋》飾演劉墉夫人的內地女明星鄧婕,曾代言出現問題的三鹿嬰幼兒奶粉,近日成為網民主要指摘對象。但鄧婕的朋友宋女士則表示,鄧婕與三鹿的合約3年前已終止。除鄧婕外,中央電視台節目主持人倪萍、電影《天下無雙》中飾演紀柔的明星薛佳凝、內地樂隊「花兒樂隊」也曾代言過三鹿產品,發生毒奶粉事件後,很多網民對這些代言人表示強烈不滿,更有不少網民要求明星承擔責任。