2011年1月31日 星期一

被迫講大話

幾年前,當香江特膠傀儡小皇帝老懵董被太上皇炒左,當時馬交埠第一大何莊家係記者面前大大聲話阿董係八萬五問題上迫佢講大話。從個時開始,我就對此人有幾多口德開始有疑問。雖然我唔鍾意個一個小皇帝老懵董,但係大莊家係老懵董任內係香江做唔少生意,但係老懵董一被太上皇踢走,就即刻反面唔認人,仲話人地迫佢講大話。你條友仔,幾十歲人,有財有勢都可以被人迫到佢講大話?况且,八萬五問題係老懵董連任前幾年發生,到左搞連任選舉大龍鳳個時,何莊家被人迫完之後,竟然有份提名老懵董去參選去做第二屆小皇帝,佢個一年唔知係有左老人痴呆,定係又唔知俾邊一惡勢力迫佢講大話。

此人既然有被迫講大話,或者自己個腦控制唔到個咀嘅紀錄,怪不得上一,兩星期要係鏡頭前要被迫照讀一段分餅仔嘅稿。真係天有眼。

2011年1月27日 星期四

Top Gun @ 中共

沈日早放工,有時間可以上網睇下香港有乜新聞。係明報個網見到一篇有關中央電視台自己造假新聞,有心明眼明嘅中國網友發現中共空軍訓練片段中,所謂殲10空中打杷訓練只係人家美國上世紀Top Gun其中一幕。好在小弟巳食左飯,唔係笑到噴飯都似。

中共造假唔單止係新聞上,我相信佢所謂自家精研神兵利器(好似乜野殲20)以及其它土炮功能,唔多唔少唔有誇張同吹水成分。如果呢單吹水新聞傳到入境解放軍人耳中就大鑊,因為中共解放軍一定連大日本都打唔過。唔夠打唔係指邊一方武器好啲,而係軍人對自己所用武器能力有幾大懷疑。就算空軍自己知道殲20會係雷達上隱形,陸軍有幾多人信都係問題。就算係胡主席親自去到試飛場督軍,陸軍低級士兵都未必個個信個雷達影像無造假。

如果有一日陸軍要出動時要空軍做配合同對陸軍提供掩護,而我係陸軍嘅話,對於空軍聲稱有所謂如何輕易奪取制空權,又話幫陸軍攻擊敵方地面部隊嘅能力一定有懷疑。而真相只有係打到埋(o黍)先見到情況下,一個陸軍小士兵當然係走去做逃兵。當然對中共唔信,又點會得一個陸軍小士兵咁少。

正所謂波吹得越大,爆得就越響。

===================================
【明報專訊】內地網友再次質疑中央電視台新聞造假,《新聞聯播》報道空軍訓練,戰機擊中目標的一段畫面與1986年美國電影《壯志淩雲》(Top Gun)非常相似。這段不到2秒的畫面,昨日在內地互聯網迅速流傳。
畫面與《壯志淩雲》極相似
被懷疑造假的是1月23日《新聞聯播》,中國空軍一架殲10戰機發射導彈,目標被擊中而爆炸。網友「劉毅」指出空軍「擊中」的這架是美軍F-5戰機,而《壯志淩雲》中主演湯告魯斯正是駕駛F-14戰機擊F-5。新浪微博上流傳的對比圖中,兩段畫面連碎片飛散方向、形成煙霧都一模一樣。
另有網友發現,這段疑似電影片段的顏色與其餘畫面略有不同,可能是因為從美國的NTSC制式轉做中國所用的PAL制式,故色彩會偏淡。有網友稱,《壯志淩雲》可以向央視追索版權費。