2008年4月24日 星期四

中共真無種

中共成日本話外國反華係度將體育同政治混為一談,又唔滿意法國保護聖火不力,美國又出辱華言論,歐盟又說三道四,小弟建議今年北京奧運禁止歐美隊伍參加以以作報復,而且中共毛澤東曾經講過中國永遠屬於第三世界,所意中共有種就幾將北京08年奧運改名為第三世運動會,同時只招待獨裁,流氓政權第三世國家參加,將中共以前日吹夜吹的"亞非拉人民大團結"實現。


係第三世運動會,聖火當然唔係係希臘燃點,因為希臘個聖火所代表嘅理念如自由同和平同與很多第三世界如中國,津巴布韋格格不入。本人愚見認為第三世運動會嘅聖火應該係中南海點。Why?因為中共最叻將今天的我去打倒昨日我,對於基本人權,和平嘅定義可以隨時因時制宜去改變。只要你願意埋中共堆,第三世界政府殺一萬個反對黨支持者,中共都可以認為未殺夠一萬零一人都未算大屠殺,未算干犯大屠殺罪。


好可惜,中共最無種。俾歐美不停唱衰,仲容許歐美公司繼續讚助奧運會。今日老毛張大頭相仲係天安門上面,唔知毛主席係今年農曆七月番去陽間期間,撞正北京08奧運,眼見美帝係中共領土上面大買商業廣告,又係田徑賽中掃走不少獎牌,唔知會有乜野感想!