2007年12月30日 星期日

角色

前日台灣陸委會批評中國人大唔俾香港係2012有普選係橫蠻的舉措。特衰政府嘅回應真係低B到笑死人:台灣方面並沒有角色。唔知特衰政府係唔係要跟中央嘅主軸-台灣係中國一部分,所以唔可以話外國係度粗暴干涉香港內政,所以就話人(o地)台灣無角色。台灣雖然真係對香港係無乜野可以講,但係係人都知一國兩制係俾台灣睇嘅樣板。依家個特衰政府政改膠成咁,唔通台灣政治出句聲到唔得?


而特衰政府最蠢就係回應台灣。如果政制及內地事務局嘅回應俾台灣媒體copy & paste出番(o黎)俾台灣人睇到,呢個樣板真係真係要收皮。


不過最要收皮同最無角色應該係政制及內地事務局,有冇人知道佢班官係呢單政改有過乜野貢獻?


-----------------------------------------------------------------------------------------
特區政府回應台灣陸委會 (明報) 12月 30日 星期日 09:05PM
就台灣陸委會有關香港落實普選 的聲明,政制及內地事務局發言人表示,台灣方面並沒有角色。聲明稱,香港的政制發展屬於香港特別行政區與中央按照香港《基本法》處理的事務,在此事上,台灣方面並沒有角色。
-----------------------------------------------------------------------------------------

英 外 相 發 聲 明 表 失 望

【 本 報 訊 】 香 港 2012 年 普 選 無 望 , 觸 發 民 主 國 家 與 地 區 的 同 情 。 英 國 外 相 文 禮 彬 ( David Miliband ) 對 北 京 的 決 定 表 示 失 望 , 認 為 香 港 越 早 落 實 普 選 越 好 。 台 灣 陸 委 會 也 呼 籲 中 國 盡 快 落 實 港 人 治 港 、 高 度 自 治 , 並 對 2017 年 及 2020 年 普 選 的 變 數 表 示 遺 憾 。 文 禮 彬 發 表 聲 明 , 對 香 港 2012 年 雙 普 選 被 否 決 表 示 失 望 : 「 香 港 政 府 也 認 同 , 大 多 數 香 港 人 都 希 望 2012 年 普 選 特 首 。 我 始 終 認 為 , 香 港 越 快 全 面 推 行 民 主 , 對 中 國 及 香 港 越 有 利 。 」 但 他 呼 籲 香 港 各 界 進 行 有 意 義 的 溝 通 , 讓 2017 年 普 選 特 首 及 2020 年 普 選 立 法 會 得 以 實 踐 。 台 灣 陸 委 會 則 呼 籲 中 國 盡 快 落 實 對 港 人 治 港 、 高 度 自 治 的 承 諾 , 陸 委 會 指 出 , 人 大 常 委 會 雖 然 同 意 在 2017 年 可 以 普 選 特 首 , 以 及 最 快 2020 年 普 選 立 法 會 議 員 , 但 都 存 在 不 確 定 的 變 數 , 陸 委 會 表 示 遺 憾 與 關 切 。
陸 委 會 : 橫 蠻 舉 措。

陸 委 會 指 出 , 中 國 政 府 橫 蠻 的 舉 措 , 已 迫 使 部 份 香 港 民 眾 以 絕 食 方 式 表 達 爭 取 普 選 的 決 心 。 如 果 中 國 還 是 漠 視 香 港 主 流 民 意 , 藉 口 拖 延 實 現 香 港 普 選 , 將 迫 使 香 港 民 眾 採 取 更 激 烈 的 手 段 抗 爭 , 這 將 是 對 中 國 領 導 人 一 再 倡 言 要 建 立 和 諧 社 會 、 走 向 民 主 道 路 的 諷 刺 。

沒有留言: