2007年12月23日 星期日

教育樞紐




琴日睇左明報話英國《獨立報》(o岩) (o岩)搞左個世界之都 (world capital) ge 評選,結果係北京排名15,香港排名18。雖然呢一類乜Q評選我就唔係好信,不過都有少少可觀性。
一睇呢個結果,我就諗起香港特衰政府一句假大空ge口號:打造香港成為邊度邊度教育樞紐。今次北京竟然超過香港,真係向特衰政府潑冷水。
雖然我自問唔係讀書人,但都係香港一間大學hea過。歐美大部分學生當然唔會去香港讀書:講科技,香港點同歐美大學比;講文史,d鬼佬只會想到中國(因為佢地好多唔知,文化大革命之後,中國係係無文化。)。所意想去香港讀書只有東南亞華人,所以要國際化,真係得個講字。

另一個問題係香港人ge語文水平。香港人英文有幾好,真係大家心照。香港人巳經無乜機會練英文,依家仲搞乜野母語教學。而且近十年內地學生去香港讀post-graduate courses同係香港教書ge有內地背景professors又一年比一年多。係校園聽人講國語仲多過英文。再過十年,係香港ge大學都唔知會變成點。

而係生活方面,有好多東南亞華人ge後代係唔講廣東話。我係英國識一個泰國華人,佢只會講泰文,同英文。加上香港人對東南亞人帶有歧視眼光,我係佢父母會唔會送個仔去香港咁蠢呀!不如近近去星加坡好過。

1 則留言:

匿名 提到...

你以為香港的教育好唔掂嗎?我想ok的.
Hong Kong is still 中西文化融會的地方嘛!I like your blog. I come here to read HK stuff. Thanks.